Marketing małych i średnich firm

Każda firma potrzebuje marketingu, niezależnie od branży i jej wielkości,

nawet ta najmniejsza, w realizacji swoich zadań powinna uwzględnić działania promocyjne. Silna konkurencja sprawia, że bez skutecznych działań marketingowych nie zdołamy pozyskać klientów dla oferowanych usług czy produktów.

Budowanie zaufania klientów

Wegług badań European Trusted Brands (największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich w Europie) spośród kryteriów decydujących o tym, czy klienci darzą daną markę zaufaniem, najważniejsza dla Europejczyków okazała się wiarygodność.
Przygotowana przez profesjonalnych grafików kreacja wizerunku firmy, zapewnia pełną spójność wszystkich materiałów (wizytówkami, papierem firmy, bannerem na wejściu do firmy). Jednolity, przejrzysty, zrozumiały wizerunek powoduje, ze od pierwszego kontaktu Klient ma poczucie, ze współpracuje z profesjonalistami, którzy dbają o detale.
Co wpływa na wiarygodność firmy
  • nazwa firmy
  • logotyp
  • strona internetowa

Zainwestowanie w profesjonalną stronę internetową było bardzo dobrym posunięciem, dzięki niej moja firma zyskała na wiarygodności i profesjonalizmie. Klienci nie raz chwalili jej czytelność i przydatność bo mogli w przejrzysty sposób poznać całą naszą ofertę oraz zobaczyć nasze dotychczasowe realizacje dzięki czemu podejmowali decyzję o skorzystaniu z naszych usług.Artur Lekner, właściciel Progress Electric

Kolejnym istotnym działaniem dzięki któremu marka może zyskać zaufanie konsumentów jest dbałość o klientów. Według tych samych badań aż 86% Polaków zyskuje zaufanie do firmy z tego względu.
Jak dbać o klientów:
  • dostarczanie ważnych informacji
  • zapewnianie rozrywki
  • poświęcanie uwagi i zaangażowania
  • zaproszenie na mityngi i eventy
Poprzez social media utrzymujemy stały kontakt z klientami, przekazujemy informacje, zapewniamy rozrywkę poprzez konkursy, odpowiadamy na pytania z zaangażowaniem. Marketing relacyjny pozwala na utrzymywanie więzi z klientem dzięki dostępności …. nawet z klientami rozsianymi po całym kraju.

Obecność firmy w Internecie

Internet to najmłodsze, ale najszybciej rozwijające się medium reklamowe.
Zarejestrujemy Państwa firmę w Internetowych katalogach branżowych, które umożliwiają kompleksową promocję firmy w Internecie. Ich nadrzędnym celem jest to, aby oferty promowanych firm dotarły do szerokiego grona potencjalnych klientów, szukających produktów i usług.
Jak zaistnieć w internecie
  • wizytówki i prezentacje w katalogach branżowych
  • reklama w GOOGLE AdWord
  • strona internetowa i/lub blog firmowy