Minimalna wartość wynajmu personelu to równowartość 4 godzin – zlecenie może oczywiście trwać mniej niż 4 godziny, ale rozliczamy je wg stawki odpowiadającej czterem godzinom.

Zbiórkę personelu ustalamy zwykle na 15-20 minut przed początkiem zlecenia i nie jest ona w żaden sposób rozliczana. Jeśli wymagają Państwo wcześniejszej obecności personelu np. na potrzeby szkolenia, to rozliczamy ten czas jako część zlecenia.

Im Więcej pracowników i godzin pracy tym korzystniejsze stawki.

W cenie usługi wynajem strojów z dostępnych na stronie: Kliknij tutaj i przejdź

Imię, nazwisko, firma

Adres email

Telefon kontaktowy

Ilość osób/płeć:

Miejsce pracy (dokładny adres, ew. minimum miasto):

Terminy i godziny pracy (ew. ilość godzin pracy dziennie):

Wymagana znajomość języków:  tak nie

Typ zlecenia:
 obsługa stoiska targowego obsługa recepcji, informacji tłumacz obsługa eventu obsługa gali, bankietów obsługa konferencji promocja produktu/usługi/firmy kolportaż materiałów zbieranie ankiet, danych, podpisów, leadów degustacja pokaz mody, bielizny sesja zdjęciowa reklama wideo, teledysk

Zakres obowiązków (nie wymagane na tym etapie):

Preferowany strój (hostessy do pracy w skąpym stroju/bieliźnie są droższe):

Strój własny hostess wg wytycznych:  tak nie
Strój z naszej wypożyczalni:  tak nie
Strój po stronie Zamawiającego (proszę załączyć zdjęcie):  tak nie